جذاب ترین مدل های گوشواره های بخیه ای

جذاب ترین مدل های گوشواره های بخیه ای | بهترین مدل های گوشواره بخیه ای (قیمت + موجودی) بهمن 1402

جذاب ترین مدل های گوشواره های بخیه ای

گوشواره از جمله زیور آلات و به نوعی اکسسوری هایی است که هم در زنان و هم در دختران بسیار رایج و پر کاربرد است. گوشواره ها از جنس ها و طرح های بی شماری برخوردارند که یکی از آن ها گوشواره ی بخیه ای است این نوع گوشواره یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره هستند که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این گوشواره ‌ها به دلیل طراحی ساده و در عین حال جذاب خود، برای انواع استایل‌ها و مناسبت‌ها مناسب هستند.

شکل ظاهری این گوشواره ، این گونه است که تهیه شده از یک زنجیر در جنس های متفاوت از فلزات بوده و در یک قسمت از انتهای آن یک بست از جنس فلز متصل شده و یک طرف دیگر انتهای آن حاوی یک عنصر تزئینی می باشد که طرف های متفاوتی از اشکال را شامل می شود ، از جمله : قلب ، مربع ، مستطیل ، لوزی ، مثلث ، گل ، مروارید و غیره  . این مدل گوشواره بیشتر مناسب افرادی است که تعداد سوراخ های گوششان بیش از 2 تا باشد .

شما میتوانید در گلد طلا طرح دلخواهتان را سفارش دهید.

این گوشواره دارای مگنت ، زنجیر باریک و بلند و منعطفی است که به آسانی از سوراخ گوش ها عبور می کند و دور گوش میپیچد و نمای خاصی به لاله ی گوش می بخشد .

گوشواره های بخیه ای طولی بین 7 الی 12 سانتی متر دارند و بیشتر مناسب مجالس و میهمانی ها می باشند .

انواع گوشواره های بخیه ای :

این اکسسوری پر فروش ، در طرح های متفاوت با جنس های مختلف در بازار عرضه می شود که افراد طبق سلیقه شان می توانند آن را انتخاب کنند . همچنین گوشواره ی بخیه ای انواع مختلفی دارد که عبارتند از : گوشواره های بخیه ای ساده ، مرواریدی ، مینیمال ، کریستالی ، قلبی و سایر مدل ها که به هر یک از آنها به طور مختصر می پردازیم .

گوشواره ‌های بخیه‌ای ساده:

 این مدل گوشواره ‌ها از یک زنجیر ساده و بدون هیچ تزئینی تشکیل شده‌اند که گاها به صورت چند لایه هم استفاده می شود. این گوشواره‌ ها بسیار مینیمال و شیک هستند و برای استایل‌های روزمره و رسمی مناسب هستند.

گوشواره ‌های بخیه‌ای مرواریدی: این مدل گوشواره‌ ها از یک زنجیر ساده با آویز مروارید تشکیل شده‌اند به طوری که در انتهای آن از انواع سنگ های زینتی و گران قیمت یا مروارید به کار گرفته می شود . این گوشواره‌ ها بسیار زنانه و ظریف هستند و برای استایل‌های مجلسی و رسمی مناسب هستند.

گوشواره های بخیه ای مینیمال :

این مدل از گوشواره های بخیه ای دارای ظرافت بالایی بوده و پر زرق و برق نیست و بیشتر در جوامع امروزی مورد سلیقه و انتخاب دختران ساده پسند قرار گرفته است که آن ها می توانند از این طریق استایل خود را تکمیل کنند .بیشتر برای استایل‌های روزمره، رسمی و حتی مجلسی مناسب هستند. این گوشواره ‌ها می‌توانند به راحتی با لباس‌های ساده و شیک ست شوند و به استایل شما جلوه‌ای خاص و جذاب ببخشند.

  • طراحی ساده و مینیمال :  گوشواره‌ های بخیه‌ای مینیمال طراحی ساده و در عین حال جذابی دارند. این گوشواره ‌ها معمولاً از یک زنجیر ساده و بدون هیچ تزئینی تشکیل شده‌اند.
  • قابلیت ست شدن با انواع لباس‌ها و زیورآلات :  گوشواره‌ های بخیه‌ای مینیمال می‌توانند به راحتی با انواع لباس‌ها و زیورآلات ست شوند. این گوشواره‌ ها برای استایل‌های روزمره، رسمی و حتی مجلسی مناسب هستند.
  • تنوع بالا:  گوشواره‌ های بخیه‌ای مینیمال در انواع جنس‌ها و رنگ‌ها موجود هستند. بنابراین، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که با استایل و سلیقه شما مطابقت داشته باشد.

 

گوشواره های بخیه ای کریستالی:

 استفاده از کریستال برای تنوع بخشیدن به این مدل از گوشواره ها ، باعث پر کاربرد شدن آن شده است . در صورتی که به اکسسوری های زینتی استفاده شده از مروارید یا سنگ های قیمتی علاقه دارید اما نمی توانید از آن ها تهیه کنید می توانید جنس کریستالی را جایگزین آن کنید که بسیار هم شیک و متنوع می باشد . همچنین می توانید آن را با شال یا لباس خود و یا سایر اکسسوری هایتان ست کنید .این مدل گوشواره‌ ها از یک زنجیر ساده با آویز کریستال تشکیل شده‌اند. این گوشواره‌ ها بسیار درخشان و چشمگیر هستند و برای استایل‌های مجلسی و شبانه مناسب هستند.

گوشواره های بخیه ای قلبی:

نماد قلب ، یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین در میان سایر نماد ها می باشد که افراد بیشتری را جذب خود می کند . اما لازم به ذکر است که گفته شود زیبایی اکسسوری با این نماد هم دو چندان می شود و بیشتر برای دور همی های دوستانه و میهمانی ها استفاده می شود و برای دختران مناسب تر است .این مدل گوشواره‌ ها از یک زنجیر ساده با آویز قلب تشکیل شده‌اند. این گوشواره ‌ها بسیار عاشقانه و رمانتیک هستند و برای استایل‌های روزمره و رسمی مناسب هستند.

گوشواره های بخیه ای چند لایه:

 این مدل گوشواره‌ ها از چندین زنجیر با طول‌های مختلف تشکیل شده‌اند. این گوشواره‌ ها بسیار چشمگیر و خاص هستند و برای استایل‌های مجلسی و شبانه مناسب هستند.

گوشواره‌ های بخیه‌ای در انواع جنس‌ها و رنگ‌ها موجود هستند. بنابراین، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که با استایل و سلیقه شما مطابقت داشته باشد.

مدل بستن گوشواره ی بخیه ای :

طریقه ی بستن گوشواره ی بخیه ای کار چندان دشواری نبوده و به راحتی در سوراخ های گوش جای می گیرد . 

گوشواره‌ های بخیه‌ای معمولاً به دو سوراخ گوش نیاز دارند. یک سوراخ برای قرار دادن انتهای زنجیر و سوراخ دیگر برای قرار دادن میله‌ای که آویز گوشواره به آن متصل است.

  1. گوشواره را به آرامی در دست بگیرید تا زنجیر آن شل شود.
  2. انتهای زنجیر را از طریق سوراخ اول گوش رد کنید.
  3. میله‌ ای که آویز گوشواره به آن متصل است را از طریق سوراخ دوم گوش رد کنید.
  4. انتهای زنجیر را به آرامی از طریق سوراخ دوم گوش رد کنید.
  5. گوشواره را به آرامی به سمت پایین بکشید تا محکم شود.

در صورتی که گوشواره‌ های بخیه‌ ای شما دارای بست فلزی هستند، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. گوشواره را به آرامی در دست بگیرید تا زنجیر آن شل شود.
  2. انتهای زنجیر را از طریق سوراخ اول گوش رد کنید.
  3. بست فلزی را به آرامی از طریق سوراخ دوم گوش رد کنید.
  4. بست فلزی را ببندید تا گوشواره محکم شود.

توجه داشته باشید که در هنگام بستن گوشواره ‌های بخیه‌ای، باید به آرامی عمل کنید تا گوش شما آسیب نبیند. همچنین، اگر گوشواره ‌های شما دارای بست فلزی هستند، باید بست را به آرامی و با دقت ببندید تا گوش شما را نیش نزند.

در ادامه برخی از نکات مهم در مورد بستن گوشواره ‌های بخیه‌ای را بررسی می‌کنیم:

  • طول زنجیر را تنظیم کنید: قبل از بستن گوشواره‌ ها، باید طول زنجیر را تنظیم کنید. طول زنجیر باید به گونه‌ای باشد که آویز گوشواره در حالتی که گوشواره ‌ها به سمت پایین آویزان هستند، در وسط لاله گوش قرار بگیرد.
  • گوشواره‌ ها را محکم ببندید: گوشواره‌ ها باید به اندازه کافی محکم بسته شوند تا در حین استفاده از آن‌ها، از گوش شما جدا نشوند. با این حال، باید دقت کنید که گوشواره ‌ها را بیش از حد محکم نبندید تا گوش شما را اذیت نکنند.

اگر به تازگی سوراخ گوش خود را انجام داده‌اید، بهتر است از گوشواره‌ های بخیه‌ای با زنجیر کوتاه استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که گوشواره‌ ها کمتر به سوراخ‌های گوش شما فشار وارد کنند.

دقت کنید که سفت و محکم این زنجیر را نکشید تا هم اذیت نشوید و هم شکل ظاهری اش تغییری نکند و هرچه شل تر و آویزان تر در گوش قرا گیرد ، زیبا تر هم جلوه می دهد .

معایب گوشواره ی بخیه ای :

برخی افراد ممکن است هنگام خرید گوشواره یا انتخاب گوشواره بخیه ای ، معایب آن را در نظر نگیرند و شکل ظاهری آن را در اولویت قرار دهند . در برخی افراد ممکن است استفاده از هرنوع گوشواره ای ، از جمله ی آن ها گوشواره بخیه ای ، منجر به بروز حساسیت شود.

مسئله ی دیگر گیر کردن گوشواره ی بخیه ای به لباس ، شال و یا روسری بانوان است که منجر به بی حوصلگی و آشفتگی آنان می شود . ممکن است در برخی از بانوان هنگام استفاده از گوشواره های بخیه ای ، گوششان حالت افتادگی پوست پیدا کند و یا منجر به عفونت ، خونریزی ، التهاب ، آلرژی و عوامل دیگر شود که باید آن ها چنین مسائلی را هم در نظر داشته باشند .

  • . نیاز به دو سوراخ گوش : گوشواره‌ های بخیه‌ای معمولاً به دو سوراخ گوش نیاز دارند . بنابراین، اگر فقط یک سوراخ گوش دارید، نمی‌توانید از این نوع گوشواره‌ ها استفاده کنید.
  • قابلیت ایجاد حساسیت : گوشواره‌ های بخیه‌ای معمولاً از فلزات مختلفی ساخته می‌شوند. در صورتی که به فلزات خاصی حساسیت دارید، باید قبل از خرید گوشواره‌ های بخیه‌ای، از جنس آن‌ها مطمئن شوید.
  • احتمال گره خوردن زنجیر : زنجیر گوشواره‌ های بخیه‌ای ممکن است گره بخورد . در صورتی که زنجیر گوشواره شما گره خورد، باید با دقت آن را باز کنید تا گوشواره‌ ها آسیب نبینند.

احتمال آسیب به سوراخ‌های گوش : گوشواره‌ های بخیه‌ای ممکن است به سوراخ‌های گوش شما فشار وارد کنند و باعث آسیب به آن‌ها شوند. در صورتی که به تازگی سوراخ گوش خود را انجام داده‌اید، بهتر است از گوشواره ‌های بخیه‌ای با زنجیر کوتاه استفاده کنید.

طراحی گوشواره بخیه ای:

این مدل گوشواره زیبا طراحی خاص و منحصر به فردی دارد. با زنجیر ظریف بلندی که دارد این اجازه را به شما میدهد که در مدل های مختلفی آن را به گوش خود بیاویزید. این گوشواره زیبا در طرح های هندسی، شکل حیوانات و.. تولید میشوند. شما میتوانید از طریق ثبت سفارش در وب سایت گلد طلا طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید و گوشواره مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

در نهایت، تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا از گوشواره‌ های بخیه ‌ای استفاده کنید یا خیر، به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اگر به دنبال گوشواره‌ ای شیک و ظریف هستید که برای انواع استایل‌ها مناسب باشد، گوشواره‌ های بخیه ‌ای گزینه ‌ای بسیار مناسب برای شما هستند. با این حال، باید معایب این نوع گوشواره‌ ها را نیز در نظر بگیرید و در صورت وجود هرگونه حساسیت یا مشکلی، از استفاده از آن‌ها خودداری کنید.

گوشواره بخیه ای طلا را از کجا تهیه کنیم؟ 

بیشتر گالری های فروش طلا این مدل گوشواره را دارند، اما اگر به دنبال مدل‌های جدید تر و خاص تر گوشواره بخیه ای طلا هستید پیشنهاد ما سر زدن وب سایت گلد طلا است. با خرید آنلاین از وب سایت طلا گلد دیر نیاز به حضور فیزیکی و تحمل دردسر های حضور فیزیکی نیست.

طلای ۲۴ عیار بهتر است یا ۱۸ عیار؟

تفاوت پلاتین و طلای سفید چیست؟

تمیز کردن طلا و جواهر در خانه

 

 

Introducing the field of gold and jewelry making

معرفی رشته طلا و جواهر سازی

رشته طلا و جواهر سازی یکی از صنایع هنری و دستی است که به تولید و ساخت طلا و جواهر می‌پردازد. در این رشته، از تکنیک‌ها و مهارت‌های ویژه برای تولید طلا و جواهر با ...

معرفی برند شنل و جواهرات معروف این برند

در این قسمت از وبلاگ گل طلا با برند شنل و جواهرات برتر و مشهور این برند آشنا می‌شوید. برند شنل برندی است که در دنیای مد و لوکس جایگاه ویژه‌ای دارد و محصولات با ...

+